Tags Posts tagged with "terpegun"

terpegun

0 1836

781063899335176518
Membuat pasu menggunakan pensil.

Bentuk pasunya ala ala labu sayong, tapi pasu ini diperbuat daripada batang-batang pensil yang banyak. Cara membuatnya memerlukan kesabaran dan ketelitian yang maksimum. Jika dilihat cara pembuatannya juga tidak menggunakan teknologi yang tinggi dah semua masih menggunakan hikmat kedua dua belah tangan.

Sungguh  menarik dan reka bentuknya yang penuh dengan kesenian. Admin terkejut jugak setelah melihat hasil siap pasu ini, mereka penuh kreatif menghasilkan benda benda yang luar di akal kotak pemikiran sesetengah masyarakat.

Walaubagaimanapun Admin kagum dengan hasilnya. Kalau ada jual dekat Malaysia ni Admin pun nak beli, alahh buat jag air pun macam boleh je kan kan kan.

Turns pencils into beautiful vases

Teruja. 0.0

5 7614

Admont Abbey Library, Austria
Gambar perpustakaan yang sungguh memeranjatkkan. Perpustakaan yang menarik, yang pelik, yang sungguh luar biasa.

Mesti terdapat pelbagai jenis buku di dalamnya, tapi itu tidak mengherankan. Apa yang mengejutkan ialah reka bentuknya tempat sunsunan bukunya dan suasana keadaan di dalam perpustakaan itu

Anda harus tengok gambar-gambar perpustakaan ini, Kalau di Malaysia ada perpustakaan seperti ini mesti ramai yang manusia di dalamnya. Tapi yang baca buku tu sikit jela, yang lain semua Selfie.

The Most Amazing Libraries In The World

Admin masih tak percaya perpustakaan ini wujud di bumi nyata. HAHAHAHAHHAA Wowww. Terpegun.

Latest Articles

0 92
Rizman dan Nurida selamat bergelar suami isteri hari ini. Pereka fesyen terkenal tanah air, Rizman Nordin menamatkan zaman bujangnya bersama pasangan, Nurida Suraya dalam sebuah...