Kali ni nak kongsi lagi iklan raya untuk tahun 2012. Iklan raya ini dibawah khas oleh BERAS NASIONAL (BERNAS). Aku sempat tengok versi TV .. tapi rasa mcm x complete versi tu, terus buat carian di youtube, memang ada versi penuh disitu. Lebih panjang dari versi TV dan lebih tersentuh jiwa dan kalbu.. hehe.. jom kita tgk ;

Kisah dua sahabat rumah anak-anak yatim. Kedua-dua sudah tidak mempunyai keluarga. Tetapi berhasrat untuk balik juga ke kampung di Segamat, Johor. Dalam perjalanan pelbagai rintangan mereka tempuh.

 

ps- Pakcik teksi tue charge berapa ringgit dari mereka berdua ni, RM10 jugak ke ?

ps – Bersyukur dengan apa yang kita ada. Jadilah kita dlm golongan yang sedikit iaitu golongan yang sentiasa bersyukur.

NO COMMENTS

Leave a Reply

CommentLuv badge