781063899335176518
Membuat pasu menggunakan pensil.

Bentuk pasunya ala ala labu sayong, tapi pasu ini diperbuat daripada batang-batang pensil yang banyak. Cara membuatnya memerlukan kesabaran dan ketelitian yang maksimum. Jika dilihat cara pembuatannya juga tidak menggunakan teknologi yang tinggi dah semua masih menggunakan hikmat kedua dua belah tangan.

Sungguh  menarik dan reka bentuknya yang penuh dengan kesenian. Admin terkejut jugak setelah melihat hasil siap pasu ini, mereka penuh kreatif menghasilkan benda benda yang luar di akal kotak pemikiran sesetengah masyarakat.

Walaubagaimanapun Admin kagum dengan hasilnya. Kalau ada jual dekat Malaysia ni Admin pun nak beli, alahh buat jag air pun macam boleh je kan kan kan.

Turns pencils into beautiful vases

Teruja. 0.0

NO COMMENTS

Leave a Reply

CommentLuv badge