Korang mesti suka tengok prank dengan prank kan orang betul tak ? kalau nak buat prank ye pun, mesti la berpada pada kalau tak memang cari maut la. Ada banyak video prank dekat Youtube ni, tapi yang paling aku suka kalau tengok prank ni sebab dapat tengok reaksi orang yang kena prank tu.. gelabah takut semua ada Aku paling minat tengok prank hantu or badut yang bunuh orang yang seram seram la. Then masa nak layan video Prank dekat Youtube, aku tertekan satu video ni haa.. Hantu Kena Langgar Kereta

Cerita dia camni la dia nak keluar lompat dekat jalan as a hantu , pastu dia nak kawan dia keluar dekat belakang kereta tu untuk takut kan lagi pemandu tu, mesti la jadi lebih takut depan belakang ada hantu duhh.. takkan nak buat rilek lagi, HAHAHAHAA kelakar kelakar.

Lepastu jadi la camni.

https://youtu.be/S3WQzB692wY

Nak buat macam mana, kalau korang pun malam malam benda macam ni keluar sah sah korang terus langgar tak fikir apa kan. Jadi conclusion dia, sebelum buat apa apa fikir dulu, nasib hantu tu kena langgar, kalau orang tu terbabas lagi susah.

NO COMMENTS

Leave a Reply

CommentLuv badge