MOST POPULAR

4 48011
Seperti cerita fairy tales yang lain.. akhirnya sang puteri bertemu dengan putera kekasih hati dan mereka pun hidup aman dan damai untuk selama-lamanya..  bride...

LATEST ARTICLES

0 4
Senarai keperluan ibu dan bayi baru lahir Setiap pasangan yang bakal menerima cahaya mata buat kali pertama mungkin masih tidak tahu apakah barangan yang perlu...

0 36
Titiwangsa merupakan sebuah tasik atau tempat istirehat yang sering dikunjungi pada hujung minggu mahaupun setiap hari untuk aktiviti riadah seperti bersenam , memancing ,...

0 30
Bermula dari perkenalan mereka di Sungai Petani , terhasillah sebuah band yang dinamakan IamNeeta sempena nama vokalis mereka Neeta Manishaa iaitu seorang kacukan Chindian...

0 67
Pau Melayu Tanjung Malim dah Kena Beratur kalau nak beli pau situ. Terletak berhadapan bangunan telekom tanjung malim tengah bandar tanjung malim. Hanya dengan...

0 111
RIO DE JANEIRO 11 Ogos - Datuk Lee Chong Wei Menang Mudah menentang Soren Opti dari Surinam sebentar tadi pada perlawanan pertama beliau pada temasya...

0 112
Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) menyokong keputusan Mesyuarat Jawatankuasa Perundingan Hukum Syarak Wilayah Persekutuan pada 1 Ogos lalu yang tidak membenarkan umat Islam di...

0 262
Kadang-kadang kita cakap nak simpan duit nak berjimat, nak kurangkan belanja, padahal itu semua mulut je. Bila ada duit je dalam wallet tu terus...

0 355
Berbangga, sangat berbangga, .Malaysia Mempunyai Resort Termewah Di Asia Haa.. korang percaya tak ? mungkin ada yang pernah dengar dan pernah pergi ke Club...

0 343
Baru-baru ni Admin terkejut nampak budak umur 4 tahun tengah main ipad boleh berjaga sampai pukul tiga empat pagi. Gila tak terkejut dulu budak...

0 303
Apple telah mengeluarkan model terbaru mereka Iphone SE. Reka bentuknya sama sahaja macam iphone 5 dan iphone 5s, cuma ciri ciri dalamnya lebih menarik...

TRAVEL